MENGHITUNG HARI....

11/28/2009 04:37:00 PTG 3 Comments

Pejam celik, sedar tak sedar rupa2nya tak lama lagi hari yang dinanti2 semua orang yang bujang macam aku akan tiba, macam2 aku rasa sekarang berdebar, seram sejuk, gementar, gembira n macam2 lagi aku rasa. Aku rasa tunang syg aku juga merasakan yang sama dekat sana.

Senang cerita semua orang yang dekat luar sana yang nak menamatkan zaman bujang berperasaan yang sama macam aku. Dulu hidup sorang2, makan pon sorang2 bertemankan dengan pinggan n cawan je. Lepas ni dah ada yang istimewa temankan tak sabar nak tunggu puteri aku ni datang.

Abg tunggumu syg.

Persiapan hampir 90% dah siap, apa pon kata orang kalau ada fulus semua bisa beres..Sekarang semua urusan aku aku minta tolong adik aku yang uruskan..sbb aku dekat KL, family aku pulak dkt Johor so kenalah aku berlari2 nak uruskan satu persatu urusan yang tak seatle lagi. Tunang aku pulak dekat Penang pon sebuk juga uruskan halnya dkt sana, tp beruntung sikit sbb ada family dekat leh tlg uruskan dekat sana.

Mesti ramai yg pelikkan aku kg di Johor keje di KL, tunang aku pulak keje dekat penang n tinggal dekat penang..so kalau ada yg berhasrat untuk bertanya macam mana kami jumpa n kenal lupakan je hasrat tu. sbb kami sekeluarga telah berjanji untuk memberikan 1 jawapan untuk 1 Malaysia...Jawapannya...Biarlah Rahsia.. so kalau ada sapa nak tahu..jawapan aku dah bagi..

Aku harap semua rakan2 mendoakan kebahagian kami berdua berkekalan hingga ke syurga.

"Rindu Sgt Tunang Aku.. Miss U Syg"

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. aih..teringat masa muda ku..uhuk..uhuk...romantiknya..
    fon pun lembut..ja..ewah..bleh sawan x dengar suara...
    aku pengantin lama..tapi semakin lama semakin syg eh..

    BalasPadam
  2. IS IT SAFE to say that she really likes me alot (BUT not as much as her boyfriend) but she doesnt wanna tell me she does cuz she doesnt want us to be weird and change AND she doesnt want to hurt her bf or end the relationship right now ? Is that a good theory? thank you

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..