Pindah Umah Sewa Baru

10/19/2009 08:04:00 PTG 0 Comments

Sabtu pagi 17/10/09 mau pengsan aku punggah barang2 pindah umah sewa baru...sorang pulak tu..aku nak minta syg aku tlg jauh sgt..takpe syg abg buatkn untuk syg..


Keadaan keta aku yg penuh dgn muatan entah apa2..hehehe


Hang kenai ini apa?...cuba teka..seronok dia duduk dkt sit dpn ye...


Muka dah mcm belacan dah..penat naik turun lif dgn tangga..huhuu..dah bersedia untuk berlepas ke umah sewa aku...tak abis lagi barang2 aku punggah ni
-----------------------Ni Masa Ari Ahad (18/10/09) Aku Last Dismantle---------------------

Last barang nak angkut masuk dlm keta..cuba teka apa ni?.....



Aku tinggalkan langsir buluh ni untuk tuan umah..hehehe..selain bekas tapak kaki aku...hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..